Kronärtskocka.

Det är jobbigt med sötsuget första tiden... kroppen vill ha godis, kokosbollar och fem mackor! Men jag är inte ett dugg hungrig. Har ätit 3 mål idag och är mätt och nöjd. Men vill småäta- ja ni vet nog alla hur det känns.


Sitter snällt och väntar på att min kronätskocka ska bli klar. Det ä verkligen säsong för dem nu på våren, så i butiken är de stora och fina. Jag kokar den i ca 45 min och lägger den sen på en tallrik och drar av bladen och biter av "köttet". Om man kör på lchf får man dessutom doppa "köttet" i smör och ändå gå ner i vikt, behålla sin vikt, vara nöjd och frisk. I love this lifestyle! (och jag behöver inte ens ta en spruta till detta för det är SÅ lite kolhydrater, det ni!)

Perfekt som mellis eller på kvällen när man bara måste mumsa :)


Kommentarer
Postat av: BlueVelvet

Grönssaker och dippa är också jätte gott kvällstugg tycker jag! =)

2011-05-11 @ 23:08:08
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: Noelia

Mums. Jag brukar doppa i en röra av olja, lite citron och salt, mmmm.

2011-05-13 @ 15:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0