Föräldrautbildning och födelsedag



Igår fick vi en tid till föräldrautbildningen här där vi bor. Det ska bli spännande att få träffa andra par som ska få sin bebis ungefär samtidigt som oss och dessutom få info om allt sånt vi "bör" veta. Det känns ju också som ett jättesteg närmare Atlas ankomst. Åh vad jag längtar! Vi ska gå på utbildningen i mitten på juni.

När jag ringde MVC/BVC och skulle boka tiden så tog tjejen i telefonen mitt personnummer och när hon såg när jag fyllde år och jämförde det med Atlas beräknade ankomst utbrast hon (ändå ganska oväntat måste jag säga) "åh, det betyder ju att du kanske föder på din födelsedag!". Jag skrattade lite och såg framför mig att jag kanske skulle få den finaste födelsedagspresenten någonsin...

1982-07-30 Min födelsedag.
2011-08-12 Atlas beräknade födelsedag.



Kommentarer
Postat av: BlueVelvet

Sv; Men guuud!!!! Har du varit en tjuvläsare då?...hehe

2011-05-17 @ 16:49:10
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: Marie

:D hihi det vore nått de !

2011-05-17 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0