det går bra.

det går superbra med maten. gott som fan och man håller sig mätt mellan måltiderna och man vill inte småäta. perfekt!
blodsockret ligger skitbra och jag klarar av att ligga rätt lågt i sockervärdet utan att få en känning. insulindoserna är redan sänkta med 30%. åh fattar inte varför jag någonsin slutade med det här!? (eller jo, för att jag mådde så illa första tiden under graviditeten och bröd och frukt var det enda jag kunde få i mig).

däremot har jag lite huvudvärk, är trött och törstig... det är sockret i kroppen och sockerbehovet som bråkar. vet att det går över, bara att rida ut stormen och detoxa kroppen från detta farliga socker.



Kommentarer
Postat av: lillannie

Du har nu lika långt kvar som jag är gången typ... give or take a week :)

2011-05-11 @ 21:20:55
URL: http://lillannie.blogg.se/
Postat av: lillannie

Du har nu lika långt kvar som jag är gången typ... give or take a week :)

2011-05-11 @ 21:20:59
URL: http://lillannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0