...och när vi ändå håller på och pysslar

så hade jag tänkt hämta hit min farmors gamla symaskin (som står hemma hos min pappa) och låna den på obestämd tid. Det finns ju massa massssssa saker man kan sy själv till bebisen. Jag är helpeppad!


A hävdar att han ska sy en massa kläder till Atlas med den (jag vet inte hur bra det kommer gå, stackars bebis tänker jag. Förlåt! haha), men jag tänker att vissa saker kan man faktiskt sy, av lite mysiga tyger och tryck-knappar.



Dregglisar till exempel. Har hört att man använder en massa om dagen till bebisen. Borde ju vara enkelt att sy och fästa tryck-knapp på bak.



Små vantar så de inte fryser och river sig.



Napphållare borde ju vara en enkel match.




Tossor är fina. Kanske lite mer avancerade att sy, men man kan prova.




Kommentarer
Postat av: Helen

Do it! Jag kan köpa av er som sagt!:)

2011-03-10 @ 18:01:41
URL: http://ivf.klementin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0