Kossa!



Japp, nu är jag officiellt en ko. Det kom bröstmjölk ur mitt ena bröst igår kväll. Jag låg och läste medan A duschade och plötsligt kändes det kallt och blött vid bröstet. Och där i ljuset av min sänglampa såg jag bröstmjölk sippra ut. Såg iofs mer ut som vatten som glänste men när det torkade till så blev det vitt och "skorvigt". Fresch!

Det har känts som nålar i bröst vårtorna de senaste veckorna, inifrån bröstet och ut mot bröstvårtan. Det lustiga är att när jag satt och fikade med min kompis Jessica igår så sa jag just det att, inget bröstmjölk kommit och frågade henne om hon visste när det brukade komma. Vi får hoppas att det inte börjar läcka och ha sig för det känns som något jag inte alls har förberett mig på eller har koll på.

Kommentarer
Postat av: Blue Velvet

Känner igen det där med nålar på bröstvårtorna. Mest känner jag i mitt högra bröst, kan knappt röra mig för att det gör så ont.

2011-03-03 @ 17:42:41
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0