Planera midsommar

Detta ständiga meckande. Vad ska man göra på midsommar?

Alla som lyckas ta sig ut till ett landställe och får fira på ett riktigt klassiskt sätt är lyckligt lottade, det är väl det som är det mest eftersträvansvärda. I flera år på raden har jag åkt ut till min familjs landställe i skärgården och firat, det är verkligen ett riktigt fint sätt att få fira där ute. Midsommarstång, lotteri, dans, grillat, jordgubbar, sprit, ljusa nätter, mygg, nattbad, mysig frukost på verandan, morgonbad, utedass, regn, sol, regn, sol osv osv...

I år ska vi inte åka dit ut, av flera skäl, men mycket för att det är ganska trångt om plats och jag är större och bekvämare (läs: besvärligare) än vanligt.

Så istället har vi sagt att vi ska fira midsommar med det där paret som vi umgås mycket med (de som har bebis Ted), så nu ska jag träffa U för en fika och bestämma hur dagen ska se ut. Ska vi bo på hotell i skärgården, gå upp till Skansen eller åka bil och våldgästa första bästa stuga vi hittar? To be continued...

Midsommar 2009:






Midsommar 2010:


Viggo låg i magen!



Kommentarer
Postat av: akna

tack för mailet med profylaxen!

Hoppas ni får en riktigt fin midsommar:)

kram

2011-06-16 @ 09:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0