För ett år sedan.

Det känns länge sen, men ändå inte. För ett år sedan höll jag på för fullt med Puregonbehandlingar för att få till ett fint guldägg. jag sprang hos min gynekolog på Söder var och varannan dag för att se hur de växt och inte växt. Hela tre behandlingar gjorde jag förra våren/sommaren och det blev fina ägg... perfekta ägg... som kom ut med mensen. Det var tufft... all väntan... att inte veta... alla andra som plussade till höger och vänster... biverkningar... humörssvägningar... planera in sex under ägglossningsdagen... vänta-vänta-vänta... mens... börja om...

När jag fick min mens andra omgången var jag riktigt ledsen. A köpte muffins till mig en dag efter att vi varit hos gynekologen. Kaffe och muffins gör ingen bebis, men det är de små sakerna som gör kärleken.





Kommentarer
Postat av: BlueVelvet

Naw... Men nu har du en riktig liten guldklimp magen som bara väntar på att få träffa er!!! =)

2011-06-14 @ 12:19:23
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: ettvanligtliv

Hej,

Vad roligt att ni lyckats. Känner så väl igen de tankarna du hade för ett år sedan... går omkring med dem nu. Har pcos och väntar på mensen efter fjärde Puregonbehandlingen. Efter sommaren blir det IVF. Jobbigt och spännande men skönt att se att man kan lyckas på första försöket.



Kram!

2011-06-15 @ 15:26:10
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0