Att bli mamma!

Aknas pojke har äntligen kommit till världen. Allt gick bra och jag blir så glad att ännu en IVF-mamma fått sin bebis. Jag blir så rörd och fylld med glädje och kan inte fatta hur jag själv ska kunna hantera känslorna när vår bebis kommer. Jag kan verkligen inte fatta!

Jag vill bara gråta när jag tänker på det... att få känna att graviditeten äntligen är över och mitt vackra barn äntligen ska få möta världen. Ingenting gör mig stoltare än att en dag få föda min underbara mans barn, göra honom till pappa... att få bli mamma, att få älska någon så djupt bara en förälder älskar sitt barn... Det är så jävla stort!


Grattis Akna, nu är han äntligen här! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0