Visste ni?

Visste ni att jag jobbat som kock i många år på olika restauranger i Stockholm? Min dröm var att skaffa mitt eget kök där jag styrde och skötte allt själv. En dag fick jag drömtjänsten, det var ett butikskök där jag skötte budget, beställningar, menyer och catering helt själv. Isabels kök hette det. När jag jobbat där i ett par år kände jag att jag ville uppnå mitt andra drömmål, att bli lärare. Så jag slutade och började plugga på Stockholms univeristet och nu är jag lärare mot yngre åldrar (F-3) med inriktning Dialog Reggio Emilia. Ska bara va mammaledig innan jag ger mig ut i det arbetslivet.

I ett av alla kök jag jobbat i, just här var jag cateringansvarig.

 

Lagar lunch i Isabels Kök.

 

På föreläsning 2009




Kommentarer
Postat av: Marie

Hunnit med en del alltså =)



Jag jobbar ju på förskola nu, blir dock utan jobb i höst..så nu blir det till o leta nytt. Lite jobbigt, var ny på jobbet när vi började med ivf-beh och nu blir det samma grej igen.. :/ Om jag inte blir arbetslös dvs, man vet ju aldrig hur det går med att få jobb :S

2011-07-07 @ 20:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0