Tufft.

Det har varit riktigt tufft att städa ur lägenheten. Vi höll på i en massa timmar och sen var det dags för att flytta alla möbler i en flyttbil hem till vår lägenhet. Så nu trängs vi vi här med allt som jag ska försöka sälja iväg, känns så onödigt att slänga möbler som är helt okej och fullt användningsbara. Så för en liten peng borde jag få det sålt.

Jag fick mest ont i fötter, rygg och händer av allt städande. Händerna värker något så in i helvete... Fötterna ser ut som elefant-tossor och ryggen skriker pga magens tyngd. Nu är lägenheten helt rensad och ren så imorgon lämnar jag in nycklarna och vips så är det bekymret borta (förutom de hyror jag tyvärr måste betala i två månader till eller tills värden hittat en ny hyresgäst, låt det gå fort!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad duktig du är! Förstår verkligen att det var tungt med tanke på att du är så långt i graviditeten. Hoppas försäljningen av möblerna går bra! Vi lyckades precis bli av med gamla soffan nu i helgen, för idag kommer den nya! Håller med dig om att det känns som kapitalförstöring att bara slänga bort möbler som är användbara. Bra att du tänker så! =)) Och nästan allt går att sälja på Blocket.

2011-07-04 @ 08:23:48
URL: http://trohoppochkerlighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0