Tänk vad lite shopping kan göra.

Nu känns det bättre igen. A drog med mig till närmaste köpcentrum och hjälpte till med att få mig att pröva kläder i större storlekar. De satt inte åt och kändes bekväma. Jag blev glad igen. Kläderna i min garderob sitter åt fel precis överallt och jag känner mig ful och osexig. A är skitnöjd av min viktuppgång och tycker det är läckert och vackert (eller hur!?) medan jag känner mig mindre glad. +4kg visar vågen, men det skulle lika gärna vara +10kg, det känns så iaf.





Kommentarer
Postat av: Helen

Gumman..:)

Ibörjan känner man sig bara tjock och svullen och oatraktiv, men sen när den fina magen börjar bli en riktig gravid-mage, det är först då man börjar känna sig fin igen! Håll ut.. du har ju världens mirakel där inne.. man får ta att känna sig som en svullen korv ett tag, det går över snart!

2011-01-27 @ 11:00:29
URL: http://ivf.klementin.se
Postat av: Kavat

Längtar tills jag får köpa nya kläder då mina skulle vara för små :) Var nära att köpa mammakläder på rean på polarn&pyret, en jättefin omlott-tröja och en blus... Men vågar inte. Inte ta ut ngt i förskott. Började spraya i tisdags, det blir långa för mig och det känns bra. Kram

2011-01-27 @ 20:00:42
Postat av: Blue Velvet

Har testat byxor man drar över magen, och jag tycker inte alls om det. vill ha dom under magen.. Än så länge iallafall!

2011-01-27 @ 23:10:00
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: lillannie

ah okej! tack för infon :) den långa varianten är ju ändå inte så lång :) jag har fått informationen att vi ska göra IVF vecka 9, o det är ju nu slutet på vecka 4 så vi ska nog överleva... d e bara väntan sen efteråt som e värst, men den kommer ju ingen kvinna ifrån :P

2011-01-29 @ 11:40:59
URL: http://lillannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0