I'm alive!

Hej alla goa!

Vi har det så bra så bra. Sol och bad och allt sånt där.


Det har dock varit tuffa veckor med illamående och det gör ju lätt att vara hemifrån känns jobbigt. Man kan inte äta den önskematen man vill ha och värmen och avloppsodörer gör att det lätt vänder sig i magen :(


Jag blev även magsjuka och kräktes som ett djur i 24 timmar, det var fruktansvärt! Jag frågade om A kunde kväva mig med kudden, att jag skulle vara tacksam om han bara dödade mig från mitt lidande. Men jag blev tillslut bättre och nu skrattar vi åt det hela :)


Annars är dagarna lugna som sjutton och jag vilar och äter om vart annat. Jag är nu inne i vecka 10 och har ingen midja kvar. Jag är svullen och flåsig. Jag hoppas att illamåendet ger med sig lite nu sista veckan, jag tycker att jag lidit ovanligt mycket av illamående. Ingen har sagt att man mår såhär dåligt?! Varför har inte ni som är gravida berättat detta? Jag är lite sur på er nu :) Nej men det är klart det är olika för alla, men jag säger då det... tussen har berättat att den lever med råge. Förresten har vi tillfälligt bestämt ett arbetsnamn på tussen (då A inte tycker tussen är lämpligt), så det nya namnet är Atlas. Vår bebis heter Atlas och är just nu en pojke, även fast vi inte vet. Men nu vet ni. Atlas it is.

Jag har lite problem med trög mage, trötthet och mycket problem med illamåendet. Ibland (typ ett par gånger om dagen) värker det till i nederdelen av magen, växtvärk. Annars är allt fint. Inga blödningar eller nått annat läskigt.

Om ett par dagar åker vi till Bangkok och bor sista dagarna på lyxhotell innan vi tar den långa resan hem till Svea igen.
Vi hörs då och med fina bilder som jag inte kunde lägga upp nu (för iPaden inte ville). Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt å höra från dig att allt är ok med Atlas;) här väntar jag på mens o sen blir det älstickor och FET!

2011-01-11 @ 21:40:43
Postat av: Anonym

Skönt å höra från dig att allt är ok med Atlas;) här väntar jag på mens o sen blir det älstickor och FET!

2011-01-11 @ 21:41:45
Postat av: Marie

Kul å höra från dig! Åh åh åh vad jag också vill till Thailand:D

2011-01-11 @ 21:44:01
Postat av: Marie

Haha shit va det vart spam gick inte å publicera först alla är från mig iaf ;))

2011-01-11 @ 21:46:27
Postat av: kavat

Skönt att höra att du har det bra. Har mitt första besök idag kl 13:00 spännande Njut lite av Thailand och graviditeten (så gott det går) åt mig är du snäll.

2011-01-13 @ 09:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0