Syrran och blodpudding.

igår var fotografen här och tog fin fina bilder på vår älskade pärla till lägenhet. Min syster kom i god tid innan (då A var på jobbet) och hjälpte mig fixa till det sista och hålla mig sällis. Det är mycket jobb med att fixa innan en fotografering och fan ännu mer när det är visning... då måste man väl tvätta fönster och sånt. Suck!

Men fint blev det iallafall!


Min syster fotar med vår kamera för skojs skull... det har ju aldrig varit såhär rent. haha.





Idag på Konsum fick jah sånt sug efter blodpudding. FREAKY!
jag har inte ätit blodpudding sen dagis och trodde inte att det någonsin skulle ske igen. Men visst serru, här sitter jag med magen full med pudding, bacon, keso och sylt. Mumma!


Gott eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0