Lille Atlas.

Bästa sushin i stan!




Ammen, hur fint tror ni inte det här satt när man har cravings efter sushi som en heroinmissbrukare. Hejhopp! De slank ner i både min och A's mage tillsammans med två skålar misu-soppa. Jum jum give me some! De vi inte orkade tog vi hem i doggy-bag och ska mumsas upp nu. Nam nam! (Ja... Jag äter bara de godkända "mamma-bitarna").




Sen hittade vi en massa roliga böcker på bokrean, bara med baby/barntema såklart. Mysigt. A plockade böcker till höger och vänster... Blir väl det första han köpt till vår lille tuss. Och vad passar inte bättre än denna bok :)

Lille Atlas. Till vår lille Atlas ♥



Kommentarer
Postat av: lillannie

vilka namn planerar ni? om d blir en kille ska ha heta atlas då?i andranamn iallafall tycker jag.. det kan väl en flicka heta också i andranamn, eller?? =)

2011-02-24 @ 11:49:00
URL: http://lillannie.blogg.se/
Postat av: Hon

han ska heta Atlas så klart. så är det sagt iaf, med reservation för ändring. efter den 11 mars, när vi vet kön, avslöjar jag tjejnamnet om det blir en flicka :)



cliffhanger! =)

2011-02-24 @ 17:05:19
URL: http://ivfresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0