I Love Cherry!




Har du en timme över? Inget att göra när du sitter vid datan?

Kolla då in "Kvinnor liv" på tv3play med Cherry Healey, jag tycker hon är så fantastisk. I detta avsnitt följer hon olika kvinnor som är i olika åldrar och i olika skeden i livet och i graviditeten.

Tycker det här avsnittet är så jävla bra, jag sitter och bölar som som en våt trasa. Hennes avsnitt om tjejers alkoholvanor är också riktigt bra och riktigt tragiskt (jag var i chock hur unga mödrar skildras och super ner sig och tappar sin värdighet). Ta er tid och titta på dessa fantastiska dokumentär-avsnitt om engelska kvinnors liv.

Om kvinnors graviditet

Om Kvinnors alkoholvanor


Kommentarer
Postat av: Blue Velvet

Såg det förra veckan när det gick på tv, väldigt intressant. Speciellt kvinnan som bestämde sig för att föda hemma i en speciellt babypool.

2011-02-17 @ 20:16:33
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: lillannie

dosen på puran ligger på 125 /dag.... Damn vad det märks av, var på dop idag o började nästan böla redan efter fader vår :D



lite knivigt blev d när en kvinna på fikat först undrade om vi hade barn, sen när vi sa nej så undrade hon jag var gravid. vi pratade om barn o graviditet så det var inte så konstigt att hon undrade ,,, men d vart lite awkward att säga " nja vi planerar att bli d om två veckor ca" .hon vart ju lite snopen också o kände att hon trampat i klavereet ( hon var i åttonde månaden med andra barnet) ..

2011-02-20 @ 16:24:25
URL: http://lillannie.blogg.se/
Postat av: lillannie

oj va länge du sprutar? jag brukade köra 7-10 dagar på 50ie... jag är planerad att ha plock någon gång under v9 ( nästa vecka!!!!! iiiiiih!!!!) så d blir ingen lång sprutning...

2011-02-21 @ 21:12:54
URL: http://lillannie.blogg.se/
Postat av: Blue Velvet

Sv; Åh tack snälla! Ja, äntligen kan jag blogga fritt igen. Är nästan som en befrielse att få komma ut med att man är gravid. =)

2011-02-21 @ 21:39:45
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0