Hälsotallrik

Här sitter jag med min tallrik havregrynsgröt medan hela Stockholm blir vitt igen och folk svär över att tunnelbanor och bussar inte fungerar.

Igår när A kom hem hade jag gjort en härlig hälsotallrik åt honom. Han blev så glad. Han tror nämligen att han blivit tjock nu när vi har blivit gravida. haha. Det har han inte, men han tror det och han är lite ledsen över det. Så jag överraskade med en god och nyttig tallrik med massa gott.




Som ni ser är det ju en hel del:
Rökt blackyskinka och fransk lantsalami
Linser och några tortellinis färskpasta med kronärtskockefyllning och riven parmesan
Kronärtskocka, sockerärtor, solrosskott och avocado
Rörorna är gjorde på lätt creme fraish, en med chevreost och en med paprika-relish. Sen fick man keso till om man ville och nybakat mörkt bröd.

Kommentarer
Postat av: Blue Velvet

Sv; Tack för tipset!!!

Du får gärna berätta vad den appen heter till "dag för dag", låter ju jätte spännande.

2011-02-11 @ 14:26:47
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0