Dag 11: En bild som påminner dig om gamla tider

Åren 2003-2005 jobbade jag som kallis på Teaterbaren i Kulturhuset. Jag bodde i min första egna lägenhet på St.Eriksplan och levde rent ut sagt loppan. Jag festade och jobbade i skift, jag åt pizza från pizzerian i mitt hus och handlade all min mat på 7eleven på andra sidan gatan. Det var även då jag för första gången träffade A på Debaser en blöt lördagsnatt, men jag var totalt ointresserad, men hos honom sådde jag ett frö som blev en blomma många år senare :)

 

Jag hade tydligen Nalle Puh-tavlor i min första lägenhet (och även min Nalle Puh-samling av nallar upphängda på väggen, som någon trofésamling). A pratar fortfarande om hur förskräckt han blev första gången han var där. Han var övertygad om att jag hade någon form av diagnos som inredde med Nalle Puh-grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0