Min kille.

Min kille är bra på en massa saker. Han är rent ut sagt bäst på nästan allt. Han kan allt. Han är stark, smart, snäll, rolig, gullig och lite knäpp.

Men massera är han inte så duktig på. Han är inte sämst, men han masserar inte på ett sånt sätt jag tycker är skönt. Det är som om han inte hajat vad det handlar om... eller egentligen kanske han är bäst på att massera bara att han varken har tålamod eller lust att anstränga sig. Jag vet inte. Det är iallafall synd nu när foglossning och ryggont för min mage är så stor. Min bästis är grym på att massera, grym! Men henne träffar jag inte så jättemycket och när vi väl ses vill jag inte klä av mig naken och be henne massera mig...

Men åter till min kille... den bästa. Eftersom han är bäst så köpte han den här på HM för en tjuga helt sonika. Och det första han säger när vi kommer ut ifrån affären är "vi får inte glömma att stoppa ner den i BB-väskan". Gulle ♥ (Damn right, tänkte jag)

Den omnämnde frälsaren.


Kommentarer
Postat av: Marie

Shitt snart är ni där, är ju inte såå långt kvar till augusti , är helt stört bra!



Är själv på ruvardag 8 eller 9, insättning förra måndagen.. vetifan hur man räknar.

Har världens drygaste humör, grinig som fan, trött, dålig i magen, mår illa och är allmänt jobbig. Hälften är väl vaggisarna iaf resten vetifan. :D



de flesta vet ju inte att vi går igenom det här , stackare säger jag bara.. moody som värsta pmsbitchen!

2011-04-26 @ 19:43:07
Postat av: Helen

Det bästa under förlossningen var när Henke masserade min svank när värkarna kom!! Så karln din får träna tills dess! :) Bra köp!

2011-04-26 @ 20:34:02
URL: http://ivf.klementin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0