Goda nyheter!

Jiiihaa!

Vi får börja med behandlingen nu på en gång, fy fan vad skönt! Jag skrek rakt ut i morse när jag hörde meddelandet på min telefonsvarare. Ringde upp Örebro på en gång och behandlingen ska starta så fort jag får mens och recepten ska faxas över till mitt närmaste apotek.

Tänk att det lönade sig att vara på som en galen hysterisk kvinna (vilket jag typ alltid är, haha) och inte ge sig, scanna, maila, ringa, bråka, dra i snören, ringa upp igen, fixa, förhandla, fixa lite till och sen bara inte ge sig. Ja det betalade bra, ett steg på vägen mot vårt mål.

Vad var det jag sa? Ingen säger Nej till mig. (Känner mig lite extra kaxig idag, haha)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hurra, vad glad jag blir för er skull! Idag ska jag också ringa vårdgarantikansliet. Kanske borde testa att vara sådär lagom galen hysterisk. :-)

2010-10-27 @ 09:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0