Ett tillfälligt hejdå

Pratade med sjukhuset idag. Eftersom min mens inte kommit så tycker man inte att jag ska starta behandlingen den här omgången då A ska åka till USA. Det blir för riskabelt helt enkelt. Jag får ett recept med provera som jag ska börja ta i slutet på oktober för att framkalla mens och sen kör vi, så beräknad äggplock blir i mitten på november.

Eftersom det inte kommer hända så mycket på den här fronten fram tills dess, tror jag inte det blir så mycket bloggande. Men jag hoppas verkligen att ni fortsätter att kika in ibland för att hålla koll på mig.




Sen är det det här med mensen... varför kommer den inte? Första omgången med puregon hade jag en lutralfas på 18 dagar och förra omgången hade jag en på 14 dagar. Jag är nu på dag 16... and still counting. Jaja, den dyker väl upp här när det är som minst passande... för gravid är jag inte minus varje dag sen dag 13 efter ägglossning.




Vi hörs snart igen. Kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0