Till vår tuss.




Jag har i hela mitt liv väntat på dig. Jag har bara inte alltid förstått det. Jag har prioriterat att leva igenom olika stadier i mitt liv som var nödvändiga för mig. Jag träffade män som inte var bra för mig, jag träffade män som inte var bra nog för mig. Jag levde loppan och festade, dansade och drack mig full. Jag pluggade hårt, jobbade hårt och reste runt.

När jag träffade A växte längtan efter dig sig större varje dag. Du saknas här hemma. Det är tyst och tomt utan dig här. Min och A's kärlek till varandra är så stor, större än livet och du är förlängningen på den kärleken. Vi älskar dig nu, även om du bara är en bubbla på ett ultraljud vi inte förstår oss på.

Idag var första gången vi träffades och nu ligger du i min mage och gottar in dig. A har redan sjungit flera sånger för dig idag och jag lovar att om du vill stanna kvar kommer han sjunga för dig varje dag. 

Snälla tuss stanna kvar hos mig, väx i mig och låt mig få älska dig resten av mitt liv. Snälla tuss berika våra liv med din glädje, kärlek och skönhet. Snälla tuss stanna, vi vill så gärna bli din mamma och pappa. ♥

Kommentarer
Postat av: Fröken rötdott

Åhh.. jag håller tummarnar för er och eran tuss!! kram

2010-11-25 @ 09:26:40
URL: http://ettplusettblirtre.blogspot.com
Postat av: lillannie

gah, farligt o läsa sånt här fint när man e fullproppad av hormonisar.... :)

2010-11-25 @ 16:52:11
URL: http://lillannie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Blir alldeles tårögd när jag läser här =)



Tänker på er och håller tummarna!

Kram!

2010-11-29 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0