Ruvardag 2

Vaknade upp och bara var full med ångest. Fick i mig min lchf-frukost och pulsade iväg till den skolan där jag gör min undersökning inför uppsatsen. Höll intervjuer med lärare och samlade mig full med material. Den handledaren jag har där på skolan är en sån fantastikt inspirerande person och alltid när jag träffar henne minns jag varför jag valt att utbilda mig till lärare. Det är lätt att man glömmer bort det när det enda man tänker på är att man vill ha barn och allt annat blir oviktigt. Men hon har fått in mig på rätt spår igen och jag kände mig lycklig, positiv och befriad från ångesten när jag lämnade skolan.

Vad härligt det är med människor som bokstavligen ger en energi!

Glad över livet pulsade jag hem igen och svängde förbi en supermysig leksaksbutik som finns på min gata. Där hittade jag ett par mysiga saker att skicka till min fina brorson Viggo.

Så nu är jag hemma med en kopp kaffe och borde transkribera intervjuer, men kan ju såklart hitta tusen roligare saker att göra :)


Snuttefilt och svamp-skallra till Viggo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0