Nu jävlar kör vi!

Jösses! Här jobbar man i tre dagar och har inte tid eller ork att sitta vid datorn, då händer det grejjer ser ni...

Mensen kom på fredagskvällen så jag började spruta Puregon 125ie på lördag kl 21.00 på pricken. Spännande va? Nu är vi alltså igång... :) Samma sak ikväll då, 125ie kl 21.00. Mår bra, lite lite illamående och lite molande huvudvärk- men annars mår jag toppen :D

Har varit så till mig att vi äntligen är på gång. Imorgon ringer jag gynekologen för att boka tid för kontroll i veckan... ÅHHH KOM IGEN NU ÄGGEN :)

Eftersom jag har sån hang upp på allt med graviditet att göra laddade jag ner en graviditets-app till min iphone och den appen är min nya bästis. Speciellt när jag såg att man kunde skriva in första dagen på mensen och genom det se beräknad födsel av barnet.

hur fantastiskt är inte det här att se? ett augustibarn skulle inte sitta fel. nu får vi hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0