Förbaskade ägg!

 


Inga roliga nyheter direkt. Äggen var INTE klara. Suck. Nån på 20mm i varje äggstock, men resten (ca 20-25st på vardera sida) var alla fortfarande för små. Suck suck, trippel suck!

Min gynekolog skulle faxa över all information till USÖ, så jag hoppas de ringer mig innan de går hem för dagen. Har bestämt att jag väntar till 15.00 innan jag börjar jaga dem själv. Orgalutransprutan tar dessutom slut på söndag kväll och den brukar ju behövas beställas från apoteket så jag är orolig att jag inte ska hinna få den i tid. Gud jag är redan som värsta hönsmamman, haha. Allt löser sig. Hakuna matata! *andas långsamt*

Återkommer när jag hört något nytt!

Kommentarer
Postat av: lillannie

du e en riktig lite ruvare du=)

2010-11-12 @ 19:48:33
URL: http://lillannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0