Arg!



Jag är så arg! Mitt humör åker upp och ner, men mest ner. Detta är biverkningarna av orgalutransprutan i sitt esse!

Jag är arg på A, skäller på han och vill inte vara nära han. Jag spottar och fräser. Känner hur ilskan kokar upp inombords och vill bara bita av huvet på honom. Jag är inte arg på han egentligen, han råkar bara vara närmast.

När jag skulle åka tunnelbana höll jag nästan på att börja bråka med en tjej som stod i vägen. När min kompis ringde skällde jag på henne för hon inte fattade saker jag sa. DET ÄR INTE OKEJ ATT VARA SÅ HÄR :(

Jag vill inte va arg, jag är ju snäll och glad egentligen. Stackars A som kommer hem till ett jävla monster varje dag, stackars mig allra mest som är instängd i monsterkroppen.

Känns bättre att skriva av mig här. Jag ska försöka vara snäll nu, för allas skull. Ni vill ju inte möta mig i tunnelbanan :)

Kommentarer
Postat av: LillAnnie

jag har blivit en bitterfitta jag med :D suckar , kommenterar högt för mig själv för att den berörda ska höra o veta att det är den jag syftar på, blänger på kidsen som inte kan hålla tyst eller prata om något vettigt.. jag har blivit en kärring;)

2010-11-13 @ 21:47:42
Postat av: Helen

Åhh vad jag känner igen mig.. det var en pärs!! Kämpa på!

2010-11-14 @ 16:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0