är detta ett skämt?!

livet skrattar mig i ansiktet.

äggen är inte klara. men USÖ-läkaren vill att jag sprutar tills fredag och sen ägglossningsspruta och sen äggplock på måndag morgon. allt låter ju perfekt i våra öron, right?


här kommer ödets ironi:

A är bortrest mån-tis (jätteviktig resa, jaja)...

när slutar detta helvete undrar jag? hur mycket svängar ska man orka med? kan någon tala om för mig, för jag har inte psyke för mer jävla fucking motgång!





Edit:
Han bara måste ställa in sin resa. Han behövs ju där på måndag för att lämna spermaprovet!
Det är bara att välja; familjeliv eller karriär. Hard but true.
Personligen behöver inte jag honom där jag klarar mig igenom morfindimman, så jag sa att han skulle kolla upp om han kunde ta ett senare plan till Munchen, han får fixa bäst han vill. Allt som begärs är att han lämnar sin sperma, han tar inga sprutor, får inga biverkningar, är inte gravid i 9 månader med jättemage och alla dess krämpor, genomgår inte en smärtsam förlossning. Bara sperma i en burk, kl 8.00 på måndag morgon. Just fucking do it!

Jag tror han ställer in resan, han har redan börjat kolla om andra kan ta över hans viktiga uppdrag på resan. Jag tycker synd om han, han ser ju hela sin karriär swisha förbi. Fyfan för det här. Jag har fått stressutslag :(

Kommentarer
Postat av: Helen

Men fy då.. kan det inte bara få gå smidigt!? Jag hoppas att ni löser det i alla fall. Jag hade inte klarat äggplocket utan min sambo brevid mig!



Styrkekramar

2010-11-17 @ 14:44:53
URL: http://ivf.klementin.se
Postat av: lillannie

jag hoppas det löser sig gumman! Tänk, snart kanske vi båda kan stå där me våra magar! <3 KRAM!

2010-11-17 @ 15:10:29
URL: http://lillannie.blogg.se/
Postat av: BlueVelvet

Usch vad tråkigt för er båda. Men jag hoppas ni löser det, och jag förstår din känsla.

2010-11-17 @ 22:20:41
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0