Vi tittar på nytt.

Jag och A har pratat om att flytta till något större. Vi har sagt att vi ska göra det när vi fått barn och barnet blir ca 1 år, just nu bor ju i en tvåa, men så fort barnet blir större och ska ha eget rum måste vi flytta.

Eftersom vi båda älskar området vi bor i nu, vill vi ju inte behöva lämna det. Imorse skickade A ett sms och skrev att han hittat en grym lägenhet på vår gata, en trea med fantastisk utsikt och bra planering. Jag älskade den också! Jag får tyvärr inte lån på så mycket eftersom jag inte har så stor inkomst än, så det måste vi se över.


Men här har ni lite bilder iallafall. Roa er bäst ni vill, för nu har jag jobbhelg och kanske inte hinner uppdatera allt för mycket mer än "ruvardags-uppdatering".


Välkomna in!




Badrum och bra med plats för blöjbyten.




Sovrum nummer 1.




Köket.




Köket igen. Rolig tapet, men vi kan hitta en roligare.




Tussens rum.




Ljust och öppet vardagsrum, vilket jag gillar.





Kommentarer
Postat av: Marie

Kul o läsa om annat med , jättefin lägenhet !! Här blir det sängen hela dagen att kräkas tar på krafterna :(

2010-12-04 @ 10:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0