Vår lägenhet.

När jag ändå håller på och härjar om lägenheter kan jag visa bilderna från visningen av vår lägenhet, alltså innan vi köpte den. Så den ser ju inte exakt ut så idag, vi har ju framförallt tapetserat om mycket och ställt in våra egna möbler.


Förlåt om det är tråkigt att kolla på massa lägenhetsbilder när ni är här för att läsa om IVF, men jag känner att jag ibland måste underhålla er med annat. Och jag kan ju inte visa er att jag kan jonglera :)


Hej här är vår hall. Vi valde nya tapeter. Mörklila med stora guldblommor.


Vårt fina sovrum som A kallade reproduktionsanläggning i början. Ironiskt nog. Suck.


Vardagsrum och kök i ett.


Walk-in-closet. A kallar detta rum "diamantringen" då jag hellre ville köpa lägenheten p.g.a garderoben än att vi skulle förlova oss och gifta oss. Precis som i Sex and the City. (däremot tänker jag gifta mig iaf:))

Nu kan jag tyvärr inte visa mer bilder, för jag vill inte visa för tydligt vart i Stockholm det är jag bor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0