Testdagen (ruvardag 17)

 

 

 

 

Japp, idag var testdagen.

Men vi vet ju redan sen en vecka

tillbaka att jag är gravid.


Status: Var så fruktansvärt trött igår, sov till och från hela kvällen och sen hela natten. Gick omkring som en zombie och orkade inte ens ta hand om min egen disk. Jag känner nästan hela tiden att bet växer och grejjas inne i livmordern, som ett molande-ryckande-tryckande-stickande. Jag mår illa, men det är ju inget nytt. Sen imorde bölade jag som ett barn när jag och A tjaffsade om nån skitsak (och vanligtvis brukar jag vara beredd med stridsyxan när det är bråk) men idag la jag mig bara ner och grät. Jag är såklart känslig, kanske mest för jag är trött och hela tiden går runt och liksom känner mig sjuk. Fryser, ryser, mår illa och är trött. Så kan det va och det är helt okej! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Samma här, känner också en molande känsla i livmodern. Inte så det gör ont men att det grejjar runt;) tog ju ett till cb digital igår så nu känner jag mig helt säker! Men får väl ta ett till på måndag innan jag ringer :)

2010-12-10 @ 09:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0