Ruvardag 16

Man får väl lov att gratulera. Blev skitnervös sekunderna innan testerna visade plus, tänk om det varit fel på testlagrets alla stickor och att jag inte var gravid. Usch vilken ångest! Men det gick bra, A sjöng och dansade hela vägen från frukostbordet ut till tvärbanan :) Gulle min ♥

Status: hade svårt att somna igår kväll, låg och vred mig till halv fyra säkert. Mycket tankar, båda glada och oroliga går genom huvet. Illamående kommer stötvis. Ingen som helst sexlust, ganska dålig matlust och min diarrémage börjar gå till det motsatta- hård.


Tre tester och en kvinnas symptom kan inte ha fel.




När clear blue säger plus, då vågar man tro det :)



Testet från USÖ var ljust när jag tog bilden, men blev mörkare sen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till er, det här är ni värda som fan!! Njut njut njut!!



Btw .. själv fick jag inget gravtest från Linköping..men antar att clear blue är minst lika bra=))

2010-12-09 @ 10:07:49
Postat av: Sassa

Yay!!!! Grattis älskade vän! Tänker på er och är superglad för er skull! Massa kärlek och pussar.

2010-12-09 @ 17:46:58
Postat av: lillannie

åååååh grattiiisss gumman!!!! :) blir glad för er skull! nu får tuss se till att frodas o må bra därinne!

2010-12-09 @ 19:40:05
URL: http://lillannie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis igen! Så himla kul att se det där plusset! =) Jag kom ihåg när jag fick mitt plus, jag vred och kollade på stickan typ hundra gånger för att verkligen va säker på att det var ett plus där. Och det var ju ett klart och tydligt plus, men det va så svårt att förstå det.

Är så glad för eran skull och håller tummar och tår att allt kommer att gå bra!

Puss och kram!

2010-12-14 @ 22:11:50
Postat av: Jossan

Måste säga att jag började gråta när jag såg ditt positiva test. Finns det nåt finare än ett + :)??Håller själv på med IVF och ska göra ett test i morgon. Ett stort grattis till er!

2011-01-07 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0