Ruvardag 12

Idag har jag mått bättre än vad jag brukar. Illamåendet har varit jobbigt men inte varit lika starkt. Är rädd för att det är ett dåligt tecken, men det kanske faktiskt kan variera. Inget konstigt med det...? Jag känner dock mer trötthet än vanligt och även tung huvudvärk, men sånt kan ju bero på annat.


Jag testade på morgonurin i morse och det var lika ljust streck som igår (se bild nedan)... Så antar att jag måste vänta ytterligare ett par dagar innan man skulle kunna se en skillnad... Om det nu är något. Guppar på vågorna mellan oro att testet luras och lyckorus att Tussen kanske växer där inne.


Tack så mycket för alla kommentarer, tänk att ni ät så många som följer vår resa. Kram till varenda en av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0