orolig.

tycker att symptomen avtagit sen helgen. är fortfarande trött (men inte lika mycket) och har något lättare illamående, men känner inget direkt i magen som spänner eller växer och brösten är inte lika ömma. hjärtat ska ju ha börjat slå de senaste dagarna och om det inte gjorde det borde det ju stämma överens med mina avtagande symptom.

usch jag är så orolig och googlar som en tok på alla möjliga kombinationer. jag läser allt från att det är helt normalt till att det kan vara tecken på missfall... såklart. JAG BLIR HELT KNÄPP!

Jag kommer dö, dö och dö igen om det visar sig att Tussen inte lever på måndag hos läkaren... Gud jag börjar gråta bara jag tänker på det. Åh varför ska man behöva ha det såhär?! Jag vill inte gå igenom allt igen... allt jobbigt med ägg, hormoner, plock, väntan, oro, ont och allt skit. Jag vill inte, snälla jag ger alla pengar, saker allt jag har- bara du lever. Snälla Tuss?! Nu ska jag gråta. Hej då.

Kommentarer
Postat av: akna

symptomen kommer och går..man kan bli galen för mindre! Man blir orolig om man känner för mycket och orolig om man inte känner nåt alls... Men nu ska du snart få se det lilla hjärtat slå:) inte långt kvar!



kram

2010-12-23 @ 11:25:52
URL: http://www.hoppofortvivlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0