Julen.

Snart är det jul kompisar. Vare sig ni vill eller inte.



Vi ska fira julen hos A's mamma i Eskilstuna. Dit kommer även hans två bröder och hans syster. Så totalt blir vi 6 stycken. Vi fördelade julklapps-köpandet så, att varje person fick EN person att köpa julklapp till, för ca 600kr. När julklapparna sen delas ut är det som att just den klappen är från oss alla till den som får den. Fattar ni?
Jag ska t.ex köpa till Mamman, mamman till syrran, syrran till bror 2, bror 2 till A, A till bror 1 och bror 1 till mig.
Så då är cirkeln sluten.


Jag köpte en massa fin-glögg, fin-marmelad, fin-honung, fin-must, fin-knäcke, fin-skorpor och fin-karameller i gammeldags burkar/flaskor/paket som jag sen la i en stor korg (som jag köpte på Lagerhouse). Jag köpte juliga dukar och la i botten på korgen och knepade ihop ett eget kort som jag hängde på med rött band.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0