Hej här är jag!

 

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Jag vill ju vara den som uppdaterar ofta och har en massa intressant att berätta. Tyvärr är det inte så just nu. Jag går bara och väntar in den 27:e december. Däremellan försöker jag göra allt det där andra. Typ handla julklappar, sova eller äta Pekingsoppa.

 

Ibland är jag helt övertygad om att det är dött i magen, ibland känner jag av symptomen så kraftigt att det skulle vara helt omöjligt att Tussen skulle va död där inne. Idag går jag in i vecka 7 och idag är även första dagen då jag haft som minst symptombesvär. Detta gör mig såklart orolig. Så nu är jag orolig och värre lär det bli. Så nu hoppas jag alla jobbiga illamåenden, molvärk och ömma bröst kommer tillbaka. Kom igen nu tussen, fight!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: kavat

Ville bara meddela att jag följer dig :) Även om jag inte "hörs" så mycket här. Är så glad att det går bra för er, så enormt glad.

2010-12-20 @ 20:09:15
Postat av: lillannie

jag tror lille tuss mår alldeles utmärkt o lever gott på allt du sätter i dig:P

... tänk, om ett år kommer du fira julen på ett helt annat sätt än iår .söta barnkläder, tomtedräkter osv...

2010-12-20 @ 20:46:04
URL: http://lillannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0