Gaah!

Spännande bild i utbildningssyfte.




Blir tokig emellan åt. Har "mensvärk" som stör mig nått så fruktansvärt.
Inte egentligen att det gör så farligt ont, det gör bara ont - "jobbigt men jag överlever-ont" - men ju mer ont och ju längre det håller i sig, blir jag fan knäpp.

VAD ÄR DET SOM GÖR ONT?
varför bråkar och buffar det inne i magen?
är det mens, är det bebis?


GAAAH! *skaka av alla julkulorna på julgranen* (har iofs ingen julgran)


Försökte läsa på om man kan känna på sin livmodertapp och på det sättet "tolka" om kroppen förbereder sig för mens eller graviditet... men blev inte klokare. Det stod typ samma sak på både före-, innan-, och -efter mens. Det enda som egentligen skillde var färgen på tappen...
Hur fan ska jag veta det? Hallå?
(nej jag tänker inte be nån stackare titta efter!)

Läs själva. Rosaröd eller blålila?


Kommentarer
Postat av: akna

Såg att du testat och jag tror nog det kan vara för tidigt, så ge inte upp hoppet än!

mensvärken beror nog på att det händer saker därinne. Antingen mens eller bebis.. jag hade lite molvärk innnan plusset och det har hållt i sig efteråt också. Det kommer lite då och då och det känns precis som innan mens! (tittar i trosorna varje gång jag är på toa..)Så ja, det är förvirrande lika symptom!



det är bara att fortsätta vänta:)

kram

2010-12-02 @ 20:50:38
URL: http://www.hoppofortvivlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0